MENU
605-056-971
kontakt@lesnakraina.net.pl

Urodziny

 

REGULAMIN PRZYJĘCIA URODZINOWEGO
W SALI ZABAW „LEŚNA KRAINA”

  1. Wstępnej rezerwacji terminu przyjęcia urodzinowego można dokonać osobiście lub telefonicznie.
  2. Organizacja przyjęcia odbywa się po wpłaceniu zadatku w kwocie 100 zł.
  3. W/w zadatek jest bezzwrotny i przeznaczony na konkretnie podany termin urodzin. W przypadku przesunięcia terminu urodzin zadatek nie przepada.
  4. Wpłacenie zadatku wiąże się z akceptacją warunków regulaminu.
  5. W przypadku odwołania urodzin, nie dokonujemy zwrotu wpłaconego zadatku.
  6. Wybierając PAKIET DLA 8 DZIECI, minimalna liczba gości to 8 osób. Zamawiający zobowiązany jest do uiszczenia ustalonej opłaty za 8 dzieci. Powyżej 8 osób, opłata pobierana jest za rzeczywistą liczbę gości zgodnie z cennikiem.
  7. Wybierając PAKIET DLA 15 DZIECI, minimalna liczba gości to 15 osób. Zamawiający zobowiązany jest do uiszczenia ustalonej opłaty za 15 dzieci. Powyżej 15 osób, opłata pobierana jest za rzeczywistą liczbę gości zgodnie z cennikiem.
  8. Dopłata do urodzin następuje w dniu imprezy, po przybyciu wszystkich gości.
  9. Rodzic/opiekun zobowiązany jest do dokładnego oszacowania liczby gości nie później niż jeden dzień przed imprezą.
  10. W czasie trwania przyjęcia urodzinowego do Sali Zabaw mają również możliwość wstępu inne dzieci z rodzicami/opiekunami, chyba, że organizator imprezy po wcześniejszym uzgodnieniu i dodatkowej opłacie (100 zł) będzie chciał skorzystać z wyłącznego korzystania z Sali Zabaw. 
  11. W przypadku, gdy Organizator wnosi własne jedzenie i napoje wg wybranego pakietu, Sala Zabaw nie ponosi za to żadnej odpowiedzialności.
  12. Poczęstunek dla rodziców (kawa, herbata) można zakupić w bufecie.
  13. Poczęstunek przygotowany dla dzieci ze względów higienicznych należy spożywać
    w miejscu wyłącznie do tego przeznaczonym.
  14. Obowiązuje całkowity zakaz wynoszenia, przenoszenia produktów spożywczych oraz napojów z części do tego przeznaczonej.
  15. Sala Zabaw nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy pozostawione na terenie Sali.
  16. Rodzic/opiekun solenizanta odpowiedzialny jest za zaproszonych gości.
  17. Animator oraz obsługa sali nie jest odpowiedzialny za bezpieczeństwo dzieci.
  18. Sala Zabaw jest przeznaczona dla dzieci w związku z tym liczba rodziców jest ograniczona, nie większa niż ilość dzieci.
  19. W przypadku malowania twarzy dzieci na przyjęciu urodzinowym należy upewnić się, że nie są one uczulone. Nasze farby, kredki firmy SNAZAROO posiadają atest PZH zgodny z klasyfikacją (1999/45).
  20. Zgoda rodziców/opiekunów zwalnia Salę Zabaw „Leśna Kraina” od odpowiedzialności związanej z reakcją uczuleniową dzieci. 
  21. Na salę można wejść maksymalnie 15 minut przed urodzinami i należy ją opuścić maksymalnie 15 minut po zakończeniu urodzin. Dotyczy to organizujących oraz gości.
  22. Przyjęcie urodzinowe trwa 2 godziny. Po upływie tego czasu Sala Zabaw "Leśna Kraina" nalicza 10 zł od każdego dziecka za każdą rozpoczętą godzinę z możliwością przeniesienia na mniejszy stolik.
  23. Uczestników przyjęcia urodzinowego obowiązuje także główny regulamin Sali Zabaw „Leśna Kraina”.


 Dziękujemy za przestrzeganie regulaminu
i życzymy udanej zabawy w „LEŚNEJ KRAINIE”

 

 

 OFERTA URODZINOWA
NA SALI ZABAW

Przyjęcie urodzinowe trwa 2 godziny. Przekroczenie czasu zabawy wiąże się z pobraniem opłaty w wysokości
10 zł/dziecko z możliwością przeniesienia na mniejszy stolik.

 Przyjęcie urodzinowe zawiera:

  • zaproszenia po uprzednim wpłaceniu zadatku,
  • wydzielone miejsce do świętowania (pokoik),
  • 2 godziny szalonej zabawy na placu,
  • kolorowa zastawa urodzinowa,
  • puszczanie baniek
  • DYSKOTEKA przy największych hitach, które uwielbiają Wasze pociechy,
  • karaoke
  • gry i zabawy przeprowadzane przez Animatora,
  • w pakiecie z poczęstunkiem przewidziany jest prezent niespodzianka dla Jubilata (bilet wstępu jednogodzinny na kolejną zabawę w sali zabaw, z miesięcznym wykorzystaniem)
  • do wyboru są urodzinki klasyczne oraz tematyczne

 

NOWOŚĆ!!! URODZINY TEMATYCZNE

 

 

 

      PAKIET MINIMUM BEZ POCZĘSTUNKU

(na przyjęcie urodzinowe możesz przynieść własne przekąski
oraz napoje, za które sala zabaw nie ponosi odpowiedzialności
)

 

  • dla 8 osób (min. liczba gości to 8 osób)

       powyżej 8 osób, każde kolejne dziecko 20 zł

  • dla 15 osób (min. liczba gości to 15 osób)

      powyżej 15 osób, każde kolejne dziecko 15 zł

CENA

240,00 zł

 

350,00 zł

PAKIET STANDARD Z POCZĘSTUNKIEM


W ramach poczęstunku oferujemy:

  • napoje bez ograniczeń
  • paluszki
  • popcorn
  • chrupki kukurydziane
  • precelki
  • talarki
  • żelki
  • pianki jo-jo
  • cukierki
  • i inne przekąski do uzgodnienia

 

Wszystkie przekąski są znanej i dobrej firmy "LAJKONIK".

Dbamy o jakość produktów, które podajemy dzieciom.

 

 

  • dla 8 osób (min. liczba gości to 8 osób)

      powyżej 8 osób, każde kolejne dziecko 25 zł

  • dla 15 osób (min. liczba gości to 15 osób)

     powyżej 15 osób, każde kolejne dziecko 20 zł

CENA

270,00 zł

 

400,00 zł

 

 

 

 

 DODATKOWE ATRAKCJE:

fontanna tortowa - 2,00zł/szt.

świeczka urodzinowa - 2,00 zł/szt.

zaproszenia urodzinowe - 1,00 zł/szt. (doliczamy w przypadku, kiedy np. rodzic pobierze większą ilość zaproszeń niż przewiduje wybrany pakiet)

czekoladowa fontanna - 80,00 zł/kg czekolady

 

malowanie buziek - 50,00 zł/grupa

tatuaże brokatowe - 40,00 zł/grupa

tatuaże Airbrush - 50,00 zł/grupa

plecione kolorowe warkoczyki - 30,00 zł/grupa

mini ZUMBA - 30,00 zł/grupa (czas trwania: do 30 minut)

 

tort z kinderek do 15 osób - 150,00 zł (powyżej 15 osób cena może ulec zmianie)

piniata urodzinowa standardowa - 60,00 zł wraz z 1 kg słodyczy

piniata XXL - 100,00 zł wraz z 2 kg słodyczy

eksperymenty - od 25,00 zł do 60,00 zł
slime - 10 zł/dziecko

 

zamykanie w bańce mydlanej - 50,00 zł/grupa

wielkie bańki mydlane - 50,00 zł/grupa

pokaz baniek mydlanych (bańka ogniowa i dymna) - 80,00 zł (czas trwania: do 30 minut)

 

tematyczne dekoracje urodzinowe z balonów dla dzieci. Wybierz temat imprezy, a my zaproponujemy Ci jakie dekoracje możemy wykonać, by dzieci dobrze się bawiły - cena ustalana jest indywidualnie w zależności od wybranej dekoracji

okolicznościowe dekoracje z balonów- baby shower, roczek, chrzciny, komunie, wesela i inne - cena ustalana jest indywidualnie w zależności od wybranej dekoracji

 modelowanie baloników - 30,00 zł/grupa

balony z helem:

 * standardowe gumowe 12":

         - 4,00 zł/szt.

* foliowe serduszka, gwiazdki (18") - 10,00 zł/szt.

* foliowe cyferki (42") - 30,00 zł/szt.  

* bajkowe (18" - 22") - 20,00 zł/szt.

* bajkowe (24" - 28") - 30,00 zł/szt.

* bajkowe (30" - 42") - 40,00 zł/szt.

* bubbles (22") - 40,00 zł/szt.

  

stand fotograficzny - 15,00 zł/grupa

duże Maskotki - TYGRYSEK i PIESEK - 45,00 zł/1 Maskotka/15 min.

                                                            - 60,00 zł/2 Maskotki/15 min.

 

 

 Zastrzegamy sobie prawo korzystania z własnych atrakcji w sali zabaw.
Wszelkie w/w atrakcje są naszą wizytówką i dokładamy wszelkich starań, by uszczęśliwić każde dziecko :)

 

URODZINY WYJAZDOWE:)
ZORGANIZUJEMY URODZINY W TWOIM DOMU,
OGRODZIE, BĄDŹ INNYM DOWOLNYM MIEJSCU
DO KAŻDYCH URODZIN PODCHODZIMY INDYWIDUALNIE
W ZALEŻNOŚCI OD WIEKU I TEMPERAMENTU DZIECI


W RAMACH URODZIN OFERUJEMY m.in:

- 2 GODZINY SZALONEJ ZABAWY

- ZABAWY Z CHUSTĄ ANIMACYJNĄ, TUNELEM

- "LIMBO"

- ZABAWY TANECZNE

- STANDARDOWA PINIATA Z CUKIERKAMI
- ORAZ WIELE, WIELE INNYCH CIEKAWYCH ZABAW

* ABY SPRAWIĆ TWOJEMU DZIECKU RADOŚĆ I PRZYJEMNOŚĆ ZAPRASZAMY RÓWNIEŻ DO SKORZYSTANIA Z DODATKOWYCH ATRAKCJI WG CENNIKA

 

 

 

  • do 15 osób
    powyżej 15 osób, każde kolejne dziecko 15 zł

CENA

350,00 zł

 

Dojazd ze Strzegomia w promieniu 20 km jest w cenie! :) Powyżej, doliczamy 1,50 zł/km liczony w jedną stronę :)

 

 

 

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI:)